H:9

Ne başardım şu hayatta diye sordunuz mu kendi kendinize, ben sordum, sonra oturdum bi liste yaptım;


  • anneme odama girerken kapıyı çalmasını öğretmeyi, kapıyı kilitleyerek,
  • çıkarken kapıyı çekmesini her seferinde söyleyerek,
  • üzüldüğümde üzüntümü katlamamayı doktora giderek,
  • şiirlerin saçmalık olduğunu anlamayı, yazdıklarımı sobada yakarken,
  • yaşadıklarımdan ders çıkartmayı geceleri günlük yazarak,
  • son dakika golleri yememeyi kimi zaman oyundan erken çıkarak; kimi zaman yüzüm dağılsa da her topa atlayarak,
  • sıradan bir insan olduğumu anlamayı, sıranın sonunda bekleyerek,
  • bir şeyleri sevmeyi bekleyerek,
  • bir şeylerden vazgeçmeyi, çoktan vazgeçilen adam olduğumu görerek başardım.

Şimdi ne başardın şu hayatta desen bir şeyleri başarmak için ilk adımı atmayı hep başardım, ama yollar bitmedi. 

Ben Mesut, Mesut Umar. Neil en büyük adımı ay'a değil, aya adım atmayı düşlediği an yürüdüğü yola atmıştı.



Comments are closed.

Blogger tarafından desteklenmektedir.