Ben insanları umduklarımla değil söyledikleriyle tanımak zorundaydım, ama onlar beni sadece umduklarıyla tanıyabilirlerdi.

Yalan söylemeyi çok iyi bilen bir adamdım. Söylediklerim yalan oldukları için etkileyici ve güvenilirdi. Bu dünyada kadınların gözlerini devirerek baktıkları adamlara acıyorum, çünkü o adamlar çirkin ve temizler ben ise hem çirkinim, hem kötü hem de beni etkileyici bulan bir azınlıkla tanıştım. Masaların üstünde felsefe konuşurken, altında nasıl sevişilir ben bilirim. Yapmam ama bilirim. O kadar iyi bilirim ki bunu hissettirmeye bayılırım. İlk dokunuşları reddetmeyi sevdiğim gibi. O şehvet ve tedirginlik o kadar tatlıdır ki, yıllarca arkadaşım dediğiniz insanlarda bile bir etki yaratabilir. Ama  kötü olan herkesin içinde, dizinizi kavrayan avucun sahibine, rahat dur demektir. Büyük ihtimalle psikolojik hadım etkisi yaratır. Doğurganlığı azaltabilir. Ön sevişmeden sonra seksten vazgeçmek gibidir. Yaralayıcı ve ölene dek unutulmayacak bir yüz üstü bırakılış. Sadece kadınlar bu etkiyi yaşar, ben nereden, nasıl öğrendim bilmiyorum.  Erkeklerin böyle şeylerden etkilenmediğini ise kesin surette biliyorum, çünkü bu olayın gülerek ortamlarda anlatmak için süper bir odak noktası olduğunu düşünüyorum. “Karı beni paketleyip, yolladı yeğenim” diyen dört kız babası adamlarla da tanıştım, “bak bu kızımın numarası” deyip trafonun arkasındaki torbacıdan taş isteyeniyle de.

Bazı adamları tahmin etmeniz gerekir, hatta sadece tahmin ederek tanıyabilirsiniz, çünkü size gelip anlatabilecekleri şeyler yaşamamışlardır. Bazı adamlarla da dalga geçer, gözlerinizi devirerek bakarsınız, çünkü basit, mazlum, iyi adamlardır onlar. Ortadaki mal bildiğiniz kadardır. Sabaha kadar logaritma çalışan bir öğrenci, 5 yıl önce çarpım tablosu ezberleyen kardeşimden çok da farklı değildir. Ama sınıfın tembel çocuğu tahtaya çıkıp soru çözerse şok olursunuz. Amına kodumunun dünyası bu kadardır işte, kadınlar gece düşünmekten uyuyamadıkları adamlarla, kocalarını aldatır. Erkeklerin de zaten yollarını sikeyim.

Ben Mesut, benim de yollarımı sikeyim.



Comments are closed.

Blogger tarafından desteklenmektedir.